duminică, 8 septembrie 2024

Doamne ce frumos era!

 


Cand eram copil, de la o anumita varsta am vrut sa umblu, sa vad sa cunosc, sa aventuresc! Citeam enorm carti si reviste pentru varsta mea... Acuma mizeriile astea dau la toti si gratis ce voiam eu dar sufocant, letal. Milioane de mecle de la renumiti la VIP atatia care freaca duda dar castiga de peste tot si pentru tot aiurea si mediul e un mare exemplu. Pai cum ai tupeul sa apari ca ce esti si toci banii pe toate nenorocirile si placerile sa deschizi scoalele! Da e ghini! Mergeam in vizita cu ai mei, in special bunica si momentul tare era dulceata cu un pahar de apa aburind de raceala… Sau serbet… de casa evident ca si dulceata de cirese amare, de caise sau nuci verzi, de atatea si atatea minuni... Eu nu auzeam barfe, nu auzeam decat amintiri si lucruri bune despre tot si toate. Ma duceam la croitoreasa care avea un baiat monstruos imbracat dupa reviste care erau si atunci de pe afara cu tot ce trebuia ca cine voia sa isi croiasca ceva occidental, dar mai ales erau materiale… Femeile mai vezi acum prin filmele anilor 60, erau minunat imbracate in rochii decente care le scoteau in evidenta supletea, bustul cu tivul cam la genunchi, nu erau cu toate mizeriile modei monstruoase de azi… Nici feministe nici aiuriste, fara animalute care erau in curti in viata lor normala... necastrate si ca la mama lor, acasa!

Incepe scoala, au rachete nu caiete. Nu au profi nu au nimic. Nu toti ci aia care trabe! Asta e. Pacat de tara asta, de amintirile mele sfinte si de cei care au trait atata timp aici nemanipulati si fara miliarde de mecle care le umplu capetele si sufletele cat mai au fiecare…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu