duminică, 23 iunie 2024

Voltaj Mi-e dor

(sursa internet)

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Fii atent ce-ţi spun

Poate că-s nebun

Noaptea asta gen

Eu mă urc în tren

Mă dau jos la mare

Şi-n tălpile goale

Fug să o sărut

Şi la ea mă mut

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Vântul s-a ascuns

Nu mi-a mai răspuns

Vreau s-o iau din loc

Simt că mă sufoc

Mi-e dor de-o beţie

Şi de înc-o o mie

Fluturi iar să simt

Şi-apoi să te mint

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Mare, vară

Mare, vară

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

 

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor să mă ude un val

Mi-e dor de (mare)

Mi-e dor de (vară)

Mi-e dor s-adorm iar pe mal

Writer(s): Gabriel Constantin, George Hora, Oliver Sterian, Calin-gavril Goia

Lyrics powered by www.musixmatch.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu