duminică, 9 iunie 2024

Am luat iar in bot

Am fostara la vot. In dorinta de a ne schimba viata, noua botantilor au mutat locatia adica acuma la Liceul Marin Preda! Mi-au spus niste aerieni ca acuma e carol.. Am zis in mintea mea harjaita de baietii buni ca era betiv si de aceea daca acuma e ala carturarescu, blandiana, herta la manuale era normal sa scape de astia de cand cu ciuma rosie... Surpriza sa mute sectia da dar la schimbat nume de titani ai literarurii monstruoase inche mu... La urmatorul val de minciuni! May be! Deocamdata simtirea mea de prunc imperial: apa calda, planuri grandioase, caldura in aer anormala e drept doar de cateva zile o sa hie s-o sa hie da' de maine vine vama, vine plata...


Lamaiul meu ca un caine fara lant pardon ghiveci!


Nalba cu gazon ars si automobile bengoase...






Mai traieste raposatu' Nufaru!

















Desertificarea bucurescilor asta e... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu