luni, 6 februarie 2023

Gand pios pentru mama mea




S-a nascut pe 7 februarie 1937 la Tulcea. A lucrat ca sectertar de scoala la Liceul din Isaccea, la noua atunci Scoala Generala nr. 6 din Tulcea, bibliotecar la Scoala de Muzica si Arte Plastice unde a iubit cochetul foisor dinspre centru unde dadea incaperea bibliotecii si la tot noul atunci Liceu Pedagogic. Ne-am intersectat in aceste scoli dar eu nu am stiut ca multi din fostii colegi de scoala ca prezenta parintelui in colectivul acesteia inseamna trai nineaca. Era alta lume, o lume curata cu oameni curati care faceau ce trebuia conform fisei postului lor!

Astazi cand ma gandesc ca maine ar fi implinit 86 de ani am o alta idee multumitoare: unde, in bibliotecile unde a functionat ar fi tinut exemplarele din brosurile si cartile in care sunt pagini scrise de mine, fiul ei si nepotul Aurel George.





 









Si teza mea de doctorat, un exemplar fiind in fondul de carte al Bibliotecii Nationale a Romaniei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu