sâmbătă, 18 iunie 2016

Multumiri




Candva, de mult am desenat aceasta pagina. Sunt fericit ca ziua de 17 iunie 2016, parca visez, eu aveam in minte altfel mileniul III (dar ce conteaza mintea unui punct pe o tabla imensa), ziua aceasta deci, cu ajutorul FB (atat de diferit tratat de oameni), a fost opusul viziunii mele de demult. E dificil de ales persoana la care sa structurez fraza de multumire. Suntem ceea ce suntem si ziua de mai sus a insemnat o multime de cuvinte si urari de bine de la colegii de scoala, cu ponderea cea mai mare, statistic vorbind, carora va doresc sa ramaneti aceiasi ca spirit chiar daca vremea sapa nitel inauntru si pe afara imbracamintii acestuia, tineri sau ceva mai copti decat mine ca varsta cu care din diferite cauze drumurile ni s-au intersectat in viata. Va multumesc tuturor, si mai ales va asigur ca desenul meu nu va va reprezenta niciodata pentru ca avem o legatura sufleteasca, legatura care nu dispare o data cu incheierea acestei prime zile de canicula la noi. Va multumesc din suflet si va mai invit o data pe blogurile mele, cel mai legat de mine acum fiind:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu