marți, 21 iunie 2016

La o premiera


Bucuresti 21 iunie 2016

Pe o caldura pe masura modului cum omenirea trateaza natura si  tot ce e normal pe lumea aceasta, calauzit de faptul ca printre cei 100 de oameni care au fost "stransi" intre copertile acestei carti unice pana acum prin continut si mesaj, este si fiul meu Aurel George, am pasit azi cu emotie in mijlocul unor necunoscuti pe cativa reusind sa ii cunosc pe masura ce venea vorba despre ei si ce merite au. Am aflat si un lucru groaznic, doar 47 la suta din cei care au diabet raspund la tratamente, m-a bucurat sa aflu ce am trait chiar eu, s-a descoperit ca medicina trebuie personalizata, am reluat un fir rupt tot de canicula acum un an cu Scoala de la Bunesti la care as fi onorat sa  tin o scurta prelegere la 10 ani de la intreruperea datorita integrarii Romaniei in sistemului Bolognia a activitatii mele de profesor asociat la USAMV. Pentru un parinte este minunat un astfel de moment. Vorba sotiei mele: "simti ca traiesti!"



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu