sâmbătă, 13 ianuarie 2018

Comemorare

Semnat de colegul meu de scoala prof. Laurian Colcer am primit urmatoarele randuri pe care consider ca in baza relatiilor interumane minunate dintre parintii mei cu familia domnului profesor cu care in anii 70 au lucrat impreuna la Isaccea, ale mele cu Laurian cu care copii fiind cutreieram cu pasii prin orasul nostru minunat si mintea peste tot in timp si statiu, a experientei de elev al unui om de o cultura vasta si o conduita ireprosabila, nu pot sa nu il prezint cu toata dragostea si recunostinta:
Anunțăm publicul tulcean că la data de 5 februarie 2018, ora 17, la Casa Avramide, va avea loc o comemorare a scriitorului Iosif Gh. Colcer, intelectual care a ajutat cu dăruire multe generații de elevi. Tot atunci se va face o prezentare a operei sale literare.  Așteptăm pe toți cei care l-au cunoscut și iubit să participe la acest eveniment de excepție.

PS: Nu pierdeti articolele din ziarul Delta pe care le citeam cu atata bucurie ca sa aflu despre trecutul locurilor mele de bastina, scrise de un impatimit si erudit istoric care nu trebuie sa fie pierdute pentru posteritate!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu