joi, 11 iulie 2024

Am scris eu

 



Crima perfecta este cand il faci pe asasinat sa se omoare chiar el. Aici e domeniul unde cunosc perfect ce era in 1983 cand am absolvit facultatea si am fost reparizat la IPILF Giurgiu cu 14000 ha pentru fabricile de conserve, una noua pe Oinacu si una veche in centru, Fructonil. Fugind ca dupa Fata Morgana sa vin spre Bucuresti am cunoscut ca insider IPL Uzunu, 5000 ha legume, AESCL Izvoarele Ferma Ghimpati 1 ha sera si 10 ha solarii legume... Era sistemul costisitor de irigatii dar cu canale pline ochi, aspersoare care dadeau in atmosfera cam ce dadeau padurile distruse mai ales in Dobrogea ca sa faca baietii de baieti cai ferate... Au urmat urbanizarile capitaliste, milioane de mp de asfalturi si constructii! Nu e ce zic derbedeii care aia care trabe stiu bine ce e si ce vor sa faca: praf surplusul de gusteri. A fost sincron in anii 50 cu exodul la orase si colo si colo. Acuma mai e de supt cat mai e lume de asta disciplinata. Cateva generatii le-au distrus cu jocuri si gadgett-uri acuma le aduc ce le trabe! Cititi ce am scris dupa altii nu eu singur, pacat. Ce era si in jurul Vadului Lat unde 3 ani am dat avansuri pentru productia agricola la CUASC-ul din jur. Am luat la pas hectare intregi ca raspundeam, ca semnam pentru avansurile acordate. Era usor ca era cultura mare si frica la cei cu care lucram. Daca ar exista culturi, daca, m-ar manca cainii ca nu de geaba spun romanii cacofonia asta... Asa sa le Ajute Dumnezeu. Atmosfera e ca plamanul ce e azi deasupra ta maine e departe... dar gaura in sine persista si cu miliarde de atatea distrugatoare se extinde. Cioc FF. mic. Cod cacaniu puneti baieti ca asta-i ce avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu