marți, 21 mai 2024

Vittorio de Sica

 




Exact ca si de catina mea, dragostea mea, am auzit multe despre acest mare om al celei de-a 7 a arte! Acum Teleenciclopedia Da Doamne sa nu o hrapareasca educatorii romaniei, a dat la iveala adevarata arta in contrast cu eurovizuini etc! Combinat cu o sensibilitate mare a mea pentru uniforma militara am ramas mut ca un subofiter era in comunitate la ei "maresallo"!! Si Sica a fost demn si de uniformele minunate care au ajutat poate si ele carabinierii si ce mai erau pe acolo sa ingenuncheze pentru scurt timp mafia readusa in putere de verii si politicienii lor dornici sa nu se inroseasca si cizma... Pacat dar raman filmele, raman rolurile, raman minunile acestea de actori si actrite cu toata liota de cei care nu se vad pe ecran. O scoala fantastica de cinema; aveam si noi o revista minunata Cinema care acuma ce si cum ar putea arata!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu